یزدفردا :همزمان با روز معلم، مراسم تجلیل از دکتر جلیل شاهی بنیانگذاردانشگاه یزد در دانشگاه امام جواد «ع» یزد برگزار می شود.

یزدفردا :همزمان با روز معلم، مراسم تجلیل از دکتر جلیل شاهی در دانشگاه امام جواد «ع» یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ما، دومین همایش تقدیر از اساتید پیشکسوت و نمونه چهارشنبه 13 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه امام جواد «ع» یزد برگزار می شود.

در این همایش که بة مناسبت روز معلم و با هدف تقدیر از خدمات دکتر جلیل شاهی برگزار می شود، آیت ا... ناصری امام جمعه یزد، علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد در خانه ملت، دکتر عبدالمهدی مستکین معاون فرهنگی دبیركل كمیسیون ملی یونسكو و جمعی از اساتید دانشگاه یزد و دانشگاه امام جواد «ع» حضور خواهند داشت.

دکتر شاهی در سال 1317 در شهر یزد به دنیا آمد. وی در سال 1365 با کمکهای حجت الاسلام و المسلمین صدوقی و مهندس بیطرف استاندار وقت، دانشگاه یزد را بنیان نهاد و به مدت 10 سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشت. او همچنین دبيركلی كميسيون ملي يونسكو در ايران، ریاست گروه برنامه ريزي فني مهندسي شورايعالي انقلاب فرهنگي و ریاست دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه خود داراست.
وی همچنین دارای مدرک دکتری رشته مهندسي راه و ساختمان (تخصص مهندسي ترافيك و برنامه ريزي) از دانشگاه برادفورد انگلستان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا